obr
logo_pc
logo_m
Vážení zákazníci, naše prodejna je je pro osobní odběr uzavřena.
Přepravní služby vám i nadále doručí objednané zboží až k vám domů. PPL ParcelShopy negarantujeme. Bližší informace k doručování přepravní společností PPL naleznete zde
Pokud je to možné, prosíme, využijte v našem eshopu bezkontaktní platby (kartou online - předem nebo bankovním převodem).
Předejdeme tak možnosti, že dopravci přistoupí k dočasnému zrušení doručování zásilek na dobírku.

Kontakt

provozovatel

Kamenná prodejna
Elektra U Nádraží
S. K. Neumanna 589
500 02 Hradec Králové

IČ 73607037, DIČ CZ8402033057
Sídlo: Pavel Dvořák, K Lesu 49, 500 09 Hradec Králové
ŽL vydán 1.7.2004 v Hr.Králové č.j.MMHK/201265/2016
Otevírací doba
Ve státní svátek zavřeno
Pondělí   09:00 - 11:30  12:30 - 15:00
Úterý   08:00 - 11:30  12:30 - 15:00
Středa   08:00 - 11:30  12:30 - 15:00
Čtvrtek   08:00 - 11:30  12:30 - 15:00
Pátek   08:00 - 11:30  12:30 - 15:00
Otevírací doba:
v tuto chvíli je naše prodejna pro osobní odběr uzavřena, eshop je v provozu bez omezení

AKTUÁLNÍ INFORMACE

  • Žádáme všechny příjemce, aby při vstupu do PPL Parcelshopu, případně při kontaktu s řidičem, měli zakrytý nos a ústa (rouškou, respirátorem, šátkem, šálou aj.). Zboží plaťte e-shopům předem. Pokud již zásilku na dobírku očekáváte, využívejte v co největší míře platbu kartou.
  • I nadále pokračujeme v tuzemském i zahraničním doručování. Nařízení vlády o omezeném cestování se týká pouze soukromého sektoru. Kamionová doprava funguje i nadále. Okolní státy však přijímají nová opatření na hraničních přechodech, která znamenají zpoždění dojezdů kamionů do cílových destinací. Z tohoto důvodu může docházet ke zpoždění v doručování zásilek.
  • Síť výdejních míst Parcelshopů nevypínáme, velká část našich partnerů spadá do oblastí, na které je udělena výjimka (např. drogistického zboží, květinářství, krmiva a další potřeby pro zvířata atd.)
  • V souvislosti s minimalizací rizik s účinností od 16. 3. 2020 omezujeme osobní odběry a podeje na všech páteřních depech PPL.

DORUČOVÁNÍ ZÁSILEK PŘÍJEMCŮM V NAŘÍZENÉ KARANTÉNĚ

Osoby v karanténě často spoléhají na přepravní společnosti. Proto se snažíme najít způsob předání zásilky s co nejmenším možným rizikem nákazy a s příjemcem domlouváme alternativní způsob doručení či bezkontaktní předání zásilky:

  • Doručení zásilky na domluvený PPL Parcelshop – zásilku zde může za příjemce převzít jakákoliv zastupující osoba, která se prokáže avizační SMS nebo e-mailem
  • Předání zásilky pověřené osobě - např. příjemce je domluven se sousedem nebo někým z okolí
  • Doručení zásilky na bezpečné místo definované předem příjemcem
  • Uložení na depu po dobu karantény příjemce – řidič zažádá o prodloužení úložní doby na depu, kde si může příjemce zásilku po ukončení karantény a otevření osobních odběrů na depu vyzvednout

OPATŘENÍ PPL

Protože jsme si vědomi důležitosti bezpečného doručování zásilek, zavádíme nejrůznější preventivní opatření, která mají za cíl zajistit ochranu zdraví jak našich pracovníků, tak i zákazníků.

Zavedena byla následující opatření

  1. Naši řidiči jsou vybaveni rouškami
  2. Na všech pracovištích dbáme na zvýšenou hygienu v podobě antibakteriálních prostředků a edukačních nástěnných oznámení. Zaměstnanci byli informováni o způsobech chování, jak minimalizovat rizika nakažení. Zvýšili jsme také frekvenci úklidu pracovišť.
  3. Komunikujeme aktivně nejen s našimi zaměstnanci, ale i našimi řidiči a dopravci a dalšími partnery. Všichni řidiči jsou proškoleni, jak se chránit při doručování zásilek, a zároveň že mají respektovat preventivní opatření našich zákazníků.
  4. Pracujeme na přípravě možných scénářů v případě zhoršení situace, abychom byli maximálně připraveni.
  5. Dodržujeme veškerá doporučení státních orgánů a mateřské společnosti Deutsche Post DHL.
  6. Z důvodu nutnosti zachovat provoz všech páteřních dep není možné podávat ani vyzvedávat zásilky na žádném depu PPL.

AKTUÁLNÍ INFORMACE
Bližší informace k doručování přepravní společností PPL naleznete zde

EET: Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
Nenašli jste, co jste hledali?
Pomůžeme Vám najít, co potřebujete.
Napište nám poptávku
Elektra U Nádraží, S.K.Neumanna 589
500 02 Hradec Králové
Telefon: +420 731 443 853, E-mail: sales@elektrahk.cz